maandag 29 juli 2013

Dag 24 - Off day

Ik lig te slapen als ik om vijf uur 's ochtends mijn telefoon hoor afgaan. Hij staat op de stilstand, maar ik word er toch wakker van. Het is een onbekend mobiel nummer voor mij, dus ik druk 'm weg. 
Maar het is een volhouder, want er wordt gelijk weer gebeld. Hmmm, toch maar opnemen dan. Je weet maar nooit. 
Dag mevrouw, u spreekt met de politie Hoorn. Lang verhaal kort: er is ingebroken in ons huis. Ik wil er  niet echt verder over uitweiden hier (in het belang van het onderzoek ;-) ) maar het is geen leuke dag vandaag dat is logisch. 
We bellen uiteraard met het thuisfront en zij zijn zo lief om direct naar ons huis te gaan en polshoogte te nemen en later met z'n allen de boel op te ruimen en schoon te maken. Super bedankt!!
We proberen onze zinnen te verzetten in het zwembad en hebben het plan om naar Clearwater te gaan (schelpen zoeken op het strand) laten varen. Ons hoofd staat er niet naar en als we in het hotel blijven hebben we wifi, wel zo makkelijk. 
De kinderen weten van niets en dat houden we zo, en zijn verheugd dat er weer een zwembaddag op het programma staat. 
Ik heb gisteren boodschappen gedaan, dus we ontbijten lekker op ons balkon van het appartement.

Daarna vertrekken we naar het zwembad en daar blijven we tot half vier. In het appartement kleden we ons om en net als we op het punt staan om te vertrekken naar het winkelcentrum (Mall of Millenia) ligt Jasper prinsheerlijk te slapen op de bank.

Ik vind het sneu om 'm wakker te maken dus daarom laten we 'm slapen. Jeffrey gaat nog even shoppen bij de outlet naast ons hotel om toch maar de Allstars te kopen die hij eerder had gezien. En nog wat shirts, uiteraard. 
Isabel en ik gaan lekker op bed liggen met een boekje en de ipad. Jasper slaapt gauw een uur en als Jeffrey terugkomt is hij nog in dromenland. Het is inmiddels gaan onweren, en stevig ook. Isabel komt steeds dichter tegen mij aan zitten. 
Als Jasper wakker is, gaan we richting de mall. Het is ongeveer 20 minuten rijden. Het is zondag vandaag en de winkels zijn maar tot 20:00 open en het is nu al 18:00.


 Nou ja, we kijken wel hoe ver we komen. Niet ver, want we komen een winkel tegen van Hollister en hier zijn we zo drie kwartier zoet. Isabel en Jasper vermaken zich met elkaar, de buggy en een lolly. 
We lopen daarna nog rond in het winkelcentrum, tot de winkels echt dicht gaan. Toen we hier binnenkwamen zag ik een restaurant van de Cheesecakefactory, en daar wil ik graag eten. Als ik mij meld krijg ik te horen dat de wachttijd ruim een uur is. Pfff, dat gaan we niet doen natuurlijk.
We zoeken de International Drive (de weg met alle attracties, parken, restaurants en weet ik niet allemaal meer) op en zoeken naar een alternatief. Deze vinden we in T.G.I.F. (thank god it's Friday) en dat op een zondag. Het eten is lekker en we haastten ons daarna naar het hotel om de kinderen op bed te leggen. 
Morgen een nieuwe dag! We gaan op tijd naar bed, want we hebben wel wat slaap in te halen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten